Kas ir labbūtība un kādi ir tās veidi? Kas ietekmē skolēna, skolotāja un ikviena cilvēka labbūtību? Vai to var izmērīt? Vai labbūtība nevar pāraugt izdabāšanā? Kas ir X, Y, Z un A paaudze un ar ko tās atšķiras? Kas ir veiksmīga cilvēka pazīmes? Kas ir mīlestība? Cik svarīga ir cieņa un novērtējums? Cik svarīgi ir ņemt un cik svarīgi ir dot un ieguldīt? Par šiem un citiem jautājumiem konferences 1.daļā runāja:
14. Saeimas deputāte, Saeimas Izglītības, kultūras un zinātnes komisijas priekšsēdētāja Agita Zariņa-Stūre;
Ziedoņa klases vadītāja Elizabete Pavlovska;
LU skaitliskās modelēšanas institūta pētnieks un Jauno Fiziķu skolas vadītājs Ģirts Zāģeris;
personīgās izaugsmes treneris Aleksis Daume.
Konferences 2.daļā notika paneļdiskusijas 8 dažādās mācību jomās: latviešu valodā un literatūrā, matemātikā, svešvalodā, vēsturē un sociālajās zinātnēs, dabaszinātnēs, tehnoloģijās, kultūrā, mākslā un dizainā, kā arī skolvadībā.
Konferences ieraksts: https://youtu.be/L4RFnSgys9U
Metodiskais centrs ir definējis savas darbības misiju un nostāju saistībā ar pedagogu profesionālo pilnveidi un metodisko darbu:
Mēs ticam, ka katrs skolotājs var sasniegt augstus mērķus kopā ar saviem skolēniem.
Mēs ticam, ka nākotnes pasaule tiek radīta skolā.
Mēs esam šeit, lai atbalstītu skolotājus viņu ceļā.
Šī misija kalpo par vadmotīvu, gan plānojot mācības, pieņemot lēmumus saistībā ar metodisko darbu apjomu un atgriezeniskās saites veidu un biežumu.